Skip to content
Escoles Garbí Pere Vergés

Escoles Garbí Pere Vergés

Esplugues / Badalona
Garbí Virtual
Esplugues / Badalona
Cercador
Cercador
  • Projecte pedagògic
    • Pensar, sentir i estimar
    • La vida social
    • Personalització de l’aprenentatge
    • L’anglès
    • Intercanvis internacionals Erasmus+
    • Departament d’Orientació Pedagògica
    • Etapes educatives
      • El Diploma Dual
    • Metodologia
    • Ús de dispositius digitals
    • L’Art
    • La biblioteca
    • L’esport i l’educació física
  • Escola d’Esplugues
  • Escola de Badalona
  • Garbí Obert
    • Garbi Obert Esplugues
    • Garbí Obert Badalona
    • Campus Esportiu Amposta
    • Estiu 2024
  • Noticiari
  • La Fundació
    • Història
    • Governança
    • L’equip
    • Transparència
    • On participem
    • Canal de denúncies
    • Treballa amb nosaltres
Esplugues / Badalona
Garbí Virtual
Esplugues / Badalona
  • Pensar, sentir i estimar
  • La vida social
  • Personalització de l’aprenentatge
  • L’anglès
  • Intercanvis internacionals Erasmus+
  • Departament d’Orientació Pedagògica
  • Etapes educatives
    • El Diploma Dual
  • Metodologia
  • Ús de dispositius digitals
  • L’Art
  • La biblioteca
  • L’esport i l’educació física
Projecte pedagògic

Etapes educatives

Les etapes educatives de Garbí Pere Vergés s’organitzen en funció del que demana cada moment vital dels alumnes. 

 Internament, l’organització de les nostres escoles no només segueix l’ordre de cursos que marca l’administració (infantil, primària, ESO, batxillerat), sinó que s’adapta a les etapes evolutives del creixement de qualsevol persona. En això, seguim els avenços que ens ha ofert la neurociència i les institucions internacionals de referència com la UNESCO.

PENSAMENT CONCRET

PENSAMENT ABSTRACTE

ORIENTACIÓ VOCACIONAL I PROFESSIONAL

  • Etapa 1
  • Etapa 2
  • Etapa 3

dels 3 als 8 anys, quan es desenvolupa el pensament concret de l’infant. 

PENSAR
  • Desenvolupar el llenguatge i el procés de lectoescriptura
  • Impulsar l’hàbit d’observació i manipulació
  • Participar activament en el joc simbòlic, representatiu i didàctic
SENTIR
  • Identificar l’autoconeixement i l’autoconcepte
  • Descobrir i reconèixer les emocions
  • Establir hàbits que ajudin a adquirir seguretat i fomentin l’ordre i l’organització
  • Desenvolupar la creativitat en totes les seves expressions
ESTIMAR
  • Fomentar el pas del Jo al Nosaltres (pertinença a un color)
  • Adquirir estratègies i recursos de relació social
  • Participar de les primeres responsabilitats en l’organització social de l’escola

dels 9 als 15 anys, quan es desenvolupa el pensament abstracte.

PENSAR
  • Estimular la capacitat de plantejar problemes, preguntes i estratègies de resolució
  • Consolidar l’hàbit d’observació i experimentació
  • Desenvolupar tècniques d’aprenentatge
  • Aplicar les habilitats de l’oratòria en les presentacions en públic
SENTIR
  • Promoure el desenvolupament de la llibertat personal
  • Descobrir les aptituds i dificultats pròpies
  • Consolidar hàbits saludables i ser bons referents per als més petits
  • Experimentar diferents formes d’expressió i creativitat artística (música, dansa, teatre, educació visual i plàstica…)
ESTIMAR
  • Portar a terme activitats de responsabilitat envers la comunitat educativa
  • Fomentar la participació en el treball cooperatiu, la resolució de conflictes o el compromís
  • Estimular l’interès per la realitat social, natural i cultural a través d’experiències properes i significatives

dels 16 als 18 anys, quan l’alumnat necessita orientació vocacional i professional per triar un itinerari coherent amb el seu projecte de vida.

PENSAR
  • Consolidar el pensament abstracte
  • Perfeccionar les habilitats comunicatives per a raonar i expressar el pensament
  • Posar èmfasi en la Iniciativa personal
  • Promoure la gestió del seu propi aprenentatge
SENTIR
  • Consolidar el pensament abstracte
  • Perfeccionar les habilitats comunicatives per a raonar i expressar el pensament
  • Posar èmfasi en la Iniciativa personal
  • Promoure la gestió del seu propi aprenentatge
ESTIMAR
  • Prendre consciència dels valors individuals i col·lectius
  • Ser uns bons referents per a la resta d’alumnes de l’escola
  • Aprendre a conviure en la diversitat i exercir els seus drets i deures de manera responsable

  • Projecte pedagògic
    • Pensar, sentir i estimar
    • La vida social
    • Personalització de l’aprenentatge
    • L’anglès
    • Intercanvis internacionals Erasmus+
    • Departament d’Orientació Pedagògica
    • Etapes educatives
    • Metodologia
    • Ús de dispositius digitals
    • L’Art
    • La biblioteca
    • L’esport i l’educació física
  • Escola d’Esplugues
  • Escola de Badalona
  • Garbí Obert
    • Garbi Obert Esplugues
    • Garbí Obert Badalona
    • Campus Esportiu Amposta
    • Estiu 2024
  • Noticiari
  • La Fundació
    • Història
    • Governança
    • L’equip
    • Transparència
    • On participem
    • Canal de denúncies
    • Treballa amb nosaltres
  • Fundació Escoles Garbí
  • Carrer Diputació 37-39, local 3b
    08015 Barcelona
  • 933 021 527
  • Garbí Pere Vergés Esplugues
  • Carrer Sant Mateu, 34-38
    08950 Esplugues de Llobregat
  • 933 710 504
  • Garbí Pere Vergés Badalona
  • Av. Palmeres, 5. Urbanització Mas Ram
    08916 Badalona
  • 933 954 311
Erasmus
  • © 2022 - Fundació Escoles Garbí
  • Avis legal i Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Treballa amb nosaltres
  • Beques i ajuts
  • Canal de denúncies